آموزش تلگرام-PC



توضیحات مختصری درباره تلگرام:
تلگرام یک برنامه پیام رسان سریع است که در اگست سال ۲۰۱۳ میلادی توسط دو بردار روسی به نام  Nikolai و Pavel Durov  منتشر شد .
این دو برادر روسی بنیان گذار بزرگ ترین شبکه اجتماعی روسی VK هستن . پروژه تلگرام یک پروژه غیر تجاری مستقر در برلین آلمان هست و اینطور که در ویکی پیدیا نوشته شده هیچ ربطی به شبکه اجتماعی VK نداره . در اکتبر ۲۰۱۳ برنامه تلگرام به طور روزانه ۱۰۰ هزار کاربر فعال داشت و در ۲۴ مارچ ۲۰۱۴ تلگرام اعلام کرد که تعداد کاربران فعال تلگرام به ۱۵ میلیون نفر در روز رسیده ! برنامه تلگرام در چند نسخه منتشر شده : اندروید ، iOS ، ویندوز فون ، نسخه دسکتاپ برای ویندوز ، لینوکس و مک و همینطور نسخه وب .
برای اطلاعات بیشتر از تلگرام به این آدرس می توانید مراجعه کنید.
www.amin-emami.xzn.ir/Telegram.html

حال بعد از آشنایی مختصر از این نرم افزار می خواهم نحوه عضویت در تلگرام توسط نسخه دسکتاپ برای ویندوز را برای شما آموزش دهم.
خوب برای عضویت ابتدا باید نرم افزار تلگرام را دانلود ونصب نمایید.خوب شما توسط تصاویر زیر می توانید این نرم افزار را از سایت خود تلگرام به آدرس: www.telegram.org دانلود فرمایید.
خوب به سایت مراجعه کرده و همانند تصاویر زیر نرم افزار را دانلود فرمایید.
  • بعد از مراجعه به سایت به قسمت Appsمراجعه کنید.

  • سپس مانند تصاویر زیر عمل کنید.




  • خوب بعد از اینکه نرم افزار را دانلود و نصب کردید و نرم افزار را اجرا کردید با تصویر زیر مواجه می شوید که در آن صفحه گزینه Start Messaging را کلیک کنید.

  • بعد از آن وارد صفحه زیر می شوید که در این صفحه باید بعد از انتخاب کشور و کد که باید به ترتیب Iran و کد 98+ باشد شماره موبایل خود را وارد کنید و گزینه NEXT را کلیک کنید.مانند تصویر زیر.

  • وقتی که مرحله قبل را با موفقیت سپری کردید وارد قسمت بعد می شوید که در این قسمت باید کدی را که از طرف تلگرام به گوشی شما به صورت پیامک ارسال می شود را در قسمت Your code وارد کنید."البته گاهی اوقات ممکن است علاوه بر ارسال کد به صورت پیامک با گوشی شما تماس تلفنی صورت بگیرد و کد را نیز از طریق تماس تلفنی داده شود."زمانی که کد را وارد کردید روی گزینه NEXT  کلیک می کنید تا وارد قسمت بعد شوید.

  • سپس بعد از این مرحله تلگرام از شما یک نام و نام خانوادگی می خواهد که بعد از وارد کردن آنها اکانت شما ساخته شده و وارد محیط تلگرام مانند تصویر زیر می شوید و می توانید به راحتی با دوستان خود به گپ بپردازید.

  • خوب شما بعد از این مراحل توانستید به راحتی عضو تلگرام شوید و با دوستان خود به راحتی به گفتگو بپردازید.
-اگر در عضویت با مشکلی مواجه شدید اطلاع دهید تا در صورت امکان مشکل را برطرف کنیم.

اطلاع رسانی از طریق فرم ارسال زیر.

توجه :بازدید کننده عزیز اگر احساس می کنید که در آموزش ایراد یا نواقصی وجود دارد حتماء از طریق فرم تماس زیراطلاع دهید و با ارئه عنوان عیب و نواقص این آموزش مارا در تصحیح مطالب یاری کنید.
همچنین دیدگاه خود را نیز از طریق همین فرم تماس اطلاع  دهید.
-شما عزیزان می توانید هم با فرم تماس زیر با نویسنده در تماس باشید.

ربات وبلاگ را در تلگرام دنبال کنید : Amin_EmamiBot@

(آزمایشی)


آخرین بروز رسانی در یکشنبه ، 22 آذر 1394